תסכימו אתנו שמדי פעם, אתם נתקלים בחלקי מתכת שאין לכם צורך בהם. חלקים אלו יכולים להיות בעקבות סורגים שהחלפתם, ארונית ברזל ישנה, אופניים שכבר לא בשימוש ומוצרים נוספים. מה שכן, אם אתם יצירתיים וחושבים על ניצול אותם חלקי מתכת, תוכלו לעשות זאת באמצעות רכישה של רתכת אלקטרונית פשוטה. כך תוכלו להפוך את פסולת המתכת שלכם לאלמנטים שימושיים ויפים. נשמח לשתף אתכם במספר רעיונות שתוכלו ליישם בעצמכם.
קראו כאן על בחירת רתכת אלקטרונית מומלצת לסוג העבודה שלכם.

מנגל ביתי

אם אתם מתכננים לעשות על האש בקרוב או שחג העצמאות בפתח, תוכלו לנצל חלקי מתכת ישנים ולצור מהם מנגל ביתי. כל שאתם צריכים לעשות הוא להוציא את הרתכת שלכם מהמחסן ותוך מספר שעות, יהיה לכם מנגל מרשים ומיוחד, בו תוכלו להשתמש על מנת לעשות את הבשרים שלכם. שימו לב, שאתם בונים מנגל מספיק גדול מחלקי המתכת. ככה תוכלו לערוך בקלות על האש לכל המשפחה והחברים.

חנוכייה או מנורה

לפני שאתם חושבים להשליך לפח את חלקי המתכת הישנים שיש לכם מהסורגים או האופניים שהחלפתם, נסו קצת לחשוב מחוץ לקופסה ולצור. תוכלו לרתך וכך לצור מנורה או חנוכייה. תוכלו להשתמש בהן או אפילו להעניק כמתנה למשפחה או לחברים.

פרגולה

כאן נדרשת קצת יותר הבנה ובעיקר נדרש ניסיון. אתם בהחלט תוכלו להשתמש בחלקי ברזל, אלומיניום ומתכות נוספות על מנת להפיק פרגולה ביתית משלכם. הדבר עשוי לקחת לכם לא מעט זמן שכן יש לעשות כאן עבודת ריתוך די גדולה. כאן דווקא ההמלצה היא להביא את בעלי המקצוע שיודעים איך להתקין כמו שצריך את כל סוגי הפרגולות – החל מפרגולות עץ ועד פרגולות אלומיניום. מה שכן, אם בכל זאת אתם כן רוצים לקחת את האתגר ולייצר ולהתקין את הפרגולה בעצמכם, מומלץ שתתייעצו בנושא עם אנשים שכבר עשו זאת בעצמם. ככה תוכלו לקבל הדרכה נכונה לגבי כל תהליך הייצור וההתקנה.

עגלת שוק

נכון, ניתן לרכוש עגלת שוק בכמה עשרות עד מאות שקלים, אבל אם תרצו לייצר אחד כזאת בעצמכם, דעו שאתם יכולים לעשות זאת על ידי אותם חלקי המתכת הישנים שיש לכולנו במחסן ובגינה. גם כאן, מומלץ לדעת כיצד לעבוד עם הרתכת וכיצד לרתך בצורה נכונה את כל החלקים כך שבסופו של דבר, תהיה לכם עגלת שוק.

סולם

כולנו יודעים שסולם הוא כלי עזר חשוב ביותר. על כן, אם אתם רוצים להיפטר מרהיט מתכת ישן, תוכלו להמיר אותו לסולם. כל זאת באמצעות ריתוך נכון. את הסולם תוכלו להציב קבוע בחצר שלכם.

מתקן כביסה

הכביסה כמו שכולנו יודעים, איננה נגמרת אף פעם. על כן, מתקן כביסה הוא חפץ שאיננו מיותר באף בית ואם יש עוד אחד, הדבר תמיד מבורך. אם יש לכם פסולת של מתכת, תוכלו להפוך אותה בקלות למתקן כביסה. כל שתצטרכו הוא לרתך שני מוטות מתכת, חוטים עליהם תתלו את הבגדים והרי לכם מתקן כביסה חזק שאתם יצרתם בעצמכם.

שורה תחתונה

אם אתם יצירתיים ויש לכם זמן, תוכלו בהחלט לרכוש רתכת פשוטה ולבצע איתה כל מיני פעולות החל מיצירה של דברים לשימוש ביתי ועד לתיקון של דברים שנפגמו או התקלקלו עם הזמן. כאשר אתם באים לרכוש את הרתכת, בדקו את המחירים בעוד חנויות וכמו כן בדקו המלצות על החברה או החברות המייצרות אותה. העדיפות היא לרכוש רתכת של מותג אמין ובעל שם בתחום כלי העבודה. כך תוכלו להנות מהמוצר לאורך זמן.

למאמרים נוספים בנושא: