כל עסק זקוק לפתרונות שילוט מתקדמים וחדשניים כדי לבלוט מעל המתחרים, לחזק את המותג ולסייע ללקוחות למצוא את החברה בקלות ובנוחות. יש מגוון פתרונות שילוט המתאימים לכל סוגי העסקים, לכן מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומובילה המציעה ייעוץ והתאמת השלטים לצרכי העסק ומאפייני המותג. בין פתרונות השילוט הקיימים ניתן למנות גם את השלטים העשויים מאלומיניום. שילוט אלומיניום לעסק נחשב לפתרון מועדף בגלל העמידות הגבוהה של חומר הגלם, החוזק הרב של האלומיניום ואפשרויות העיצוב.

פתרונות שילוט מאלומיניום בהתאמה לצרכי העסק

אלומיניום, בעברית חמרן, הוא מתכת רקיעה המאופיינת בגוון כסוף, בחוזק רב, בחסינות בפני חמצון והתפתחות קורוזיה, ובעמידות גבוהה בפני פגעי מזג האוויר, בעיקר מים, לחות וגשם. האלומיניום ידוע כמתכת קלה וגמישה יחסית לכן קל לעצב ממנו מוצרים שונים, לרבות שלטים.

מאלומיניום ניתן לייצר מגוון פתרונות ומוצרי שילוט לעסק, בין השאר שלטי פח אלומיניום עליהם מדביקים מדבקות ויניל. שלטי פח אלומיניום ניתן למצוא בעסקים רבים ובעיקר באתרי בנייה, שלטי חוצות גדולים ברחובות ולצדי עורקי תחבורה ראשיים (בילבורדים), שלטי הכוונה מאלומיניום בכניסה לבנייני משרדים ולבתי עסק גדולים, באולמות אירועים, במגרשי רכב ועוד.

כמו כן, באמצעות עבודות אלומיניום בבית מלאכה ניתן לתכנן ולייצר שלטים לדלתות משרדים, שלטי הכוונה מעוצבים ומרשימים ביופיים לבנייני מגורים, מבני מסחר ותעשייה ולבנייני משרדים, שלטים למעליות, שלטי תרומה ועוד.

אפשר גם לייצר שלטים רצפתיים מאלומיניום המותקנים על גבי פרופיל חזק וחיבור לקרקע, שלטים בחיתוך ושלטים בגדלים ובעיצובים שונים עם מדבקות ויניל או אותיות חתוכות בפלוטר.

שלטי אותיות בתלת מימד

שלטי אותיות בדידות או מחוברות בתלת מימד נחשבים לאחד מפתרונות השילוט היפים והמרשימים ביותר לכל העסקים. שלטי אותיות בתלת מימד ניתן לייצר מחומרי גלם שונים כמו פרספקס, פי.וי.סי, נירוסטה, פליז ואלומיניום. מאחר ומחיר האלומיניום זול יחסית לעומת מתכות אחרות, ניתן להוזיל את עלויות הייצור וליהנות משלט מעוצב ועמיד במראה מבריק ומרשים. את השלט ניתן להאיר באמצעות תאורה חסכונית כמו לד.

קופסאות תאורה מאלומיניום

בעסקים רבים מתקינים שלטים מוארים, יש מגוון פתרונות שילוט, ביניהם קופסאות תאורה מאלומיניום. בבית המלאכה מתכננים את השלט בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח ועל פי תקנות הרישוי והשילוט של העסק. את קופסת התאורה ניתן ליצר מאלומיניום או מחומרי גלם נוספים, אך לאלומיניום יש יתרונות רבים בגלל מחירו, נוחות העבודה, עמידות גבוהה והגוון המבריק היפה.

שלטי הכוונה, בטיחות ואזהרה מאלומיניום

כאמור, מאלומיניום ניתן לעצב ולייצר גם שלטי הכוונה, כמו כן אפשר לייצר שלטי אזהרה ובטיחות באיכות גבוהה ובעיצוב מרשים. שלטים מאלומיניום מבטיחים עמידות גבוהה בפני חלודה, רוח חזקה, אבק, גשם וקרינת השמש. קל לעבוד עם האלומיניום ולעצב את השלט בהתאם לצרכי העסק ובהתאמה לתקציבו. בנוסף, ניתן לייצר שלטים קטנים ומעוצבים לדלתות המשרדים, לחזית המבנה, להוראות בטיחות בעבודה ולשימושים נוספים.

אולי גם תתעניינו במאמרים הבאים: 

מעוניינים בשלט מעוצב חדשני ועמיד לעסק שלכם? צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות