ריתוך נירוסטה

נירוסטה הינה מתכת בלתי מחלידה בעלת אחוז גבוה של כרום ההופך אותה לעמידה בפני קורוזיה. המתכת מגיעה במגוון צורות (פרופילים, צינורות ופחים) ובמגוון עוביים וגימורים - מבריק, מט, מלוטש ועוד. קיימים סוגים שונים של נירוסטה כאשר לכל סוג תכונות מכניות שונות הנקבעות עפ"י הרכב היסודות בחומר.

בגלל עמידותה של הנירוסטה בפני קורוזיה, היא משמשת במגוון גדול של תעשיות כמו תעשיית המזון, התעשיה הצבאית, התעשיה הכימית ועוד.

מהנדסים, מעצבים ואדריכלים רבים מפתחים מוצרים חדשים ואבי טיפוס במחשבה על שימוש בנירוסטה הן בהיבט המכני והן בהיבט עיצובי.

הנירוסטה משתלבת עם חומרים אחרים בצורה טובה וניתן לראות עיצובים הכוללים גם עץ, אלומיניום, פלסטיק ועוד.


חלקים מדוייקים

לעיתים יש צורך בריתוך של חלקים מדוייקים המשמשים בחלקי מכונות, בפסי מיון והרכבה ובמערכות המורכבות ממספר חלקים בהתאמה לשאר חלקי המכונה. בחלקים כאלה יש צורך בהגדרה נכונה של המידות ע"י שרטוט המגדיר את החלק ואת הגדרות היצור שלו.

על מנת לייצר חלקים מדוייקים יש צורך בכלי עבודה מקצועיים המתאימים לביצוע העבודה. כלי עבודה ידניים כמו רתכות ומכונות כיפוף וכלי מדידה ובדיקה חשובים להבטחת איכות המוצר. שימוש בטכנולוגיות נלוות כמו חיתוך CNC או חיתוך בלייזר הכרחיות במקרים רבים.

חלקים בעלי דיוק גבוה יש לבדוק בעזרת כלי מדידה מתאימים על מנת לוודא שהמוצר עומד בדרישות המבוקשות.

יצור מוצרים מדוייקים בריתוך נירוסטה הם עבודות מיוחדות וייחודיות המשתנות מלקוח ללקוח וממוצר למוצר (Custom Made).


חיתוך בלייזר של נירוסטה

כאשר החלק אותו אנו צריכים לייצר מצריך ריתוך של חלקים מדויקים לכדי מוצר תלת מימדי, נהוג להשתמש במכונות חיתוך רלוונטיות המאפשרות להכין את חלקי המוצר בצורה מדוייקת כך שהריתוך יתבצע בצורה הנכונה ביותר

חיתוך נירוסטה בלייזר היא טכנולוגיה חדישה המאפשרת חיתוך החלקים בצורה מהירה וזולה ובדיוק גבוה מאוד מכיוון שהחלקים נחתכים עפ"י קובץ השרטוט הממוחשב אותו תכנן המהנדס או המעצב. החיתוך בלייזר מאפשר יצור חלקים זהים המאפשרים בהמשך ריתוך המוצר בצורה הטובה ביותר.

לאחר שמקבלים את כל החלקים החתוכים ניתן להתחיל במלאכת ההרכבה של המוצר ע"י ריתוך החלקים למוצר הסופי. כאשר החלקים זהים עבודת הריתוך מדויקת יותר ומאפשרת איכויות גבוהות במוצר הסופי.


למאמרים נוספים בנושא ריתוך נירוסטה:


מעוניינים בעבודות נירוסטה? 

הצוות של ריתוך אושרי ישמח לעמוד לשירותכם