עבודות ריתוך הן עבודות מלאכה הדורשות ניסיון, מיומנות וציוד מתאים בשביל ביצוע עבודות ריתוך בצורה מקצועית ובדיוק רב. במסגרת עבודות אילו יש לעמוד בדרישות הלקוח ובהכרח בתקנים ובבחירת כלי עבודה וחומרי גלם איכותיים המתאימים לסוגי עבודה שונים, לתיקונים, שיפוצים ולריתוכים.

חימום תת רצפתי

אחת הפתרונות האידיאליים לחימום הבית ה"אקסקלוסיביים" שאינו משאיר אף אחד מאתנו כצרכנים אדישים היא מערכת חימום תת רצפתי

התקנתה של מערכת החימום התת רצפתי מתבצעת באמצעות הטמנת צנרת המים מתחת לשטחו של הבית ומתבסס על שיטת העברת מים דרך משאבת חום. כתוצאה מכך, החימום של המים בתוך הצנרת מתפזר בצורה שווה ואחידה בין חדרי הבית ומשרה אווירה קלילה ונעימה בטמפרטורות נכונות ומסייעות לבריאות טובה יותר. יותר מכך, החימום התת רצפתי מעניק לנו איכות חיים ברמת גבוהה, הוא מעניק חימום רציף, נוח ומתיר את הבית בצורה חמימה גם שעות רבות שלאחר כיבוי המערכת עצמה. 

אין תחושה יותר כיפית מזו, כשהחום עולה כלפי מעלה מן הרצפה, עוטף אותך ומותיר את הרגליים שלנו חמות עם אווירה נינוחה ורגועה.

על משאבות חום

כפי שהזכרנו אותה קודם, משאבת חום משמשת כאמצעי לחימום הבית בצורה אקולוגית וידידותית לסביבה כאשר היא דורשת מעט אנרגיה על מנת לחמם את המים ולמעשה, עלויות החימום במשאבות מים נחשבות לנמוכות וחסכוניות ביחס לחימום מים באמצעי חימום אחרים כמו למשל, מזגן. 

יחד עם זאת, החיסרון העיקרי שלה הוא העלות הראשוני שלה שעלותיה מסתכמות בעלות משאבת חום ועלויות ההתקנה יקרות יחסית, אך היא תהיה משתלמת בטווח הארוך. יש להתאים את גודל המשאבה לגודל הבית ולהתחשב במיקום מחות לבית או על הגג וכאשר מחברים אותה לבחור האם לחבר את המשאבה לחשמל או חיבור המשאבה למים שכן, התקנת המשאבה עצמי היא קלה. 

מחירי המשאבה מושפעים מאיכות המשאבה וחוזקה וכמובן, משתנה בטווח המחירים הזולים יחסית בין 5,000 ₪ - 18,000 ₪ לבין יקרות יותר בטווח בין 8,000 ₪ - 30,000 ₪ . גם מחיר עלות ההתקנה שלהן נע בין 5,000 ₪ ל – 7,000 ₪.

עבודות ריתוך צנרת למשאבות חום

בשנה האחרונה , ניתן לראות כי יש עלייה בעבודות ריתוך בשל המעבר בצנרות מפלסטיק ושימוש בצנרות פרטיות, ציבוריות, עסקיות ותעשייתיות. 

בכדי לבצע עבודות ריתוך צנרת למשאבות חום בצורה טובה, התקנת משאבות חום, התקנת צנרת, אינסטלציה והתקנת מערכת חימום תת רצפתי כדאי מאוד להיעזר בחברה מקצועית בתחום. 

קיימים סוגים שונים של ריתוכי צנרת וסוגי צנרות שונים ולנו אין את המיומנות או הציוד הדרוש לבצע זאת בעצמנו ולכן, כדאי להיעזר בבעלי מקצוע בעלי הידע והניסיון. 

לחברות מקצועיות יש את המומחים שיודעים להשתמש נכון ולהתאים את הציוד לשיטה שנבחרה לבצע את עבודת הריתוך על כל מרכיביה, תפקידיה ואף לעמוד בדרישות ובתקנים הנדרשים.