ריתוך מעקה בטיחות, עיצוב פנים ותוספת חיפוי לקיר החיצוני יעשו הבדל משמעותי לחזות העסק

בית העסק שלכם זה המקום שבו הלקוח פוגש אתכם. הנראות (בין החיצונית ובין הפנימית) משפיעה על האווירה שבה הלקוח שלכם נמצא ועשויה אף להשפיע על תהליך המכירה.

 עוד לפני שהלקוח נכנס לחנות / למשרד שלכם, הוא בוחן אותו מבחוץ. איזה חיפוי לקיר בחרתם למבנה (אם בכלל)? האם הבנה נראה מרשים מבחוץ? בכניסה לעסק – האם ישנה כניסה מתאימה למוגבלי תנועה? האם התקנתם מעקה בטיחות לאנשים הזקוקים לכך? ומה בכל מה שנוגע לעיצוב הפנים ולאווירה שמשרה סידור החלל הפנימי של העסק?

קודם כל "מסתכלים על הקנקן" ורק אחר כך על מה שבתוכו

אחד הדברים הראשונים שהלקוח / הצרכן רואה זה איך העסק שלכם נראה מבחוץ. האם קירות המבנה שלכם כבר ישנים? האם השלט לעסק מתקלף? אסור לשכוח שזהו הרושם הראשוני של העסק שלכם. 

באמצעות פעולות ריתוך פשוטות ניתן לרתך לחזית המבנה שלט אלומיניום (מתכת קלה ונוחה לעיבוד) שהעמידות שלו גבוהה מפגעי מזג האוויר. גם חומר הגלם אינו יקר ואפשר בקלות למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלכם. בנוסף, להשלמת התהליך באופן לא יקר גם כן, יצירת חיפוי לקיר החיצוני של העסק יכול להפוך אותו מ"סתם עוד מבנה" לנראות יוקרתית. 

חיפוי לקירות המבנה באמצעות לוחות trespa בגוונים בולטים ומתאמים לצבעי העסק והלוגו שלכם, יכולים לייצר חזות מרשימה למבנה העסק וכבר לעשות רושם ראשוני טוב על הלקוחות. חיפוי לקיר והנראות החיצונית בכלל היא הצעד הראשון ולא

הנגשת בית העסק – חיפוי לקיר העסק ושלט מרשים אלה רק הפעולות הראשוניות

במספר פעולות לא גדולות ופרויקטים קטנים של ריתוך, ניתן להתאים בקלות ובמהירות את בית העסק לבעלי מוגבלויות. 

התקנה של מאחזי יד /מעקות לאורך קיר מרכזי במשרד או בכניסה לחנות ובעיקר באזור המדרגות. יצרית ווים וריתוך של מעקה שכזה לקיר היא פעולה לא מאוד מורכבת, ובסוף העובדה - כל לקוח שלכם שעשוי להתקשות בהליכה יוכל להישען על המעקה וללכת בצורה בטוחה יותר. 

חשוב לזכור שגם אם אחוז קטן מהלקוחות שלכם זקוקים לתמיכה, עצם זה שאתם כבעלי עסק מתחשבים בצרכנים כאלה, מעניק ללקוחות שלכם את התחושה שאכפת לכם מכל אחד ואחד!

עבודות שיפוץ קלות לשדרוג פנים המבנה של העסק

כמו שחשובה הנראות החיצונית, כך חשובה ואפילו יותר, הנראות הפנימית. לכן, חיפוי לקיר החיצוני הוא חשוב, אבל מה לגבי החיפוי של הקירות הפנימיים? במקרה הזה לא חייבים להתקין חיפויים, אבל בהחלט מומלץ לסייד ולדאוג שצבע הקירות נראה טוב ואינו דהוי לאווירה נקיה ונעימה. בנוסף, באמצעות מספר עבודת מסגרות קלות ושימוש בחומרים עמידים, אפשר להתקין מדפים, ארונות קונסטרוקציות שונות לאחסון מלאי או מוצרים למכירה. 

עניין תצוגת הסחורה בבית העסק חשובה מאוד ונותנת תחושה של כבוד למוצרים עצמם. שוב במספר עבודות ריתוך ניתן לייצר קונסטרוקציות איכותיות ועמידות בהתאמה אישית למוצרים ולסחורה שלכם. פעמים רבות, בעלי העסק שמים דגם על המוצרים עצמם שהם מנסים למכור, אבל חשוב לזכור שעמדתם של המוצרים ותצוגה שלהם חשובה לא פחות!

למאמרים נוספים בנושא: