חברת "ריתוכי אושרי" בבעלות אושרי לוי המתמחה משנת 2009  בכל סוגי עבודות הנירוסטה הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. החברה מעסיקה מומחים המתמחים בייצור לפי צרכי ודרישת הלקוח בעבודות נירוסטה. הייצור הינו על פי מידות מדויקות בלבד, בין המוצרים שהחברה מייצרת ניתן למצוא את המוצרים הבאים: ריהוט נירוסטה החברה מייצרת ריהוט נירוסטה בגימור מיוחד ומבריק ביניהם היא מייצרת גם שולחנות מנירוסטה המאופיינים בברק ועיצוב מדהים, מעקות שאינם מחלידים, ועוד מוצרים רבים ושונים. "ריתוכי אושרי" מספקת מוצרים לכל הארץ ביניהם מוסדות חברות תרופות מעבדות ומסעדות.

בין שלל המוצרים שהחברה מספקת היא מתמחה בייצור עבודות נירוסטה מכל הסוגים, ניתן להזמין שולחנות נירוסטה, כיורי נירוסטה ואף מעקות מנירוסטה. נירוסטה הוא חומר עמיד שאינו מחליד, ולכן המוצרים שמיוצרים מהחומר הזה נשמרים לאורך שנים. חברת "ריתוכי אושרי" מקפידה על כך שהמוצר מיוצר בהתאם לדרישת הלקוח מחומרי גלם איכותיים ובמפעל חדיש ובעל תקן. במידה ובחרתם רהיט או מעקה מנירוסטה לבית או למשרד ואתם מעוניינים לשלב אתו ריצוף מתאים, איזה ריצוף יתאים לרהיטים מנירוסטה?

ריצוף הבית חשוב ביותר

ריצוף הבית הוא החלק החשוב ביותר, ויש להשקיע בכך מחשבה רבה . הריצוף צריך להיות ריצוף שיתאים לאווירה העיצובית  שיש בבית, כמו כן הריצוף חייב להתנקות בקלות ולא לספוג לכלוך יתר על המידה. ריצוף הוא עניין כספי לא מבוטל, זאת החלטה לעתיד, ולא מחליפים ריצוף בתדירות גבוהה אם בכלל, לכן חשוב מאד להשקיע זמן ומחשבה בבחירת הריצוף. כלל נוסף וחשוב בבחירת ריצוף מתאים, יש להתאים את הרהיטים וחפצי הנוי לריצוף בבית ולא להפך . כלומר בחרו את הריצוף המתאים לכם ואז תתאימו לו את הרהיטים.

איזה שילובי ריצוף יוכלו להתאים עם נירוסטה?

גרניט פורצלן

הריצוף הכי מקובל והכי נפוץ בדירות הוא ריצוף גרניט פורצלן קיימים אלפי ומאות דגמים שלו וניתן לבחור על פי הטעם והצבע הרצוי. במידה והרהיטים שלכם עשויים מנירוסטה יתאים צבע מעט כהה של מרצפות אלו היתרון בהן שהן חזקות ואינן מצריכות תחזוקה שוטפת בנוסף הן עמידות לפגעי מזג האוויר ולאורך זמן.

שיש טבעי

ריצוף נוסף שיש לקחת בחשבון הוא השיש הטבעי, סלע משקע וגבישי המכיל בתוכו מינרליים עמידים,  אבן השיש מצויה במעמקי האדמה ונחצבת במקומות הבאים בעולם: ארצות הברית, שוויץ, אירלנד. גוון השיש מעניק לבית המרוצף בו נופך מלכותי ואצילי ומשתלב עם כל ריהוט שתבחרו.

אבן חלילה

אבן חלילה היא אבן הקיימת בארץ, ומקורה בחברון היא מתאפיינת בצבע- בז' צהבהב ובעלת גוונים בדרגות שונות. בנוסף לכך יש לה מראה אבן עתיקה המשרה על הבית המרוצף אוירה היסטורית ואפופת מסתורין היא מתאימה לכל מקום בו אדם רוצה לרצף בצבע האבן וניתן להתאים אותו לריהוט לבן, כסף ,וצבעי אדמה או זהב וגם  נירוסטה. אבן חלילה מתאפיינת בחוזק ואין לה צורך בתחזוקה מרובה.

אבן טרווין

אבן טרווין הוא אבן שמקורה בסלע משקע שנוצר באזורי מים. האבן נמצאת באזורים כמו טורקיה ואיטליה אריחים אלו מתאימים לעיצוב בסגנון כפרי ומשתלבים נהדר עם כל צבעי וסגנונות הריהוט האפשריים, בנוסף לכך יש לאבן זו עמידות וחוזק רב.

לא משנה סוג הריצוף לבית שתבחרו, חשוב שהסגנון יתאים לטעמכם ולעיצובכם האישי. הקפידו לבחור ריצוף איכותי ועמיד לאורך זמן  המתאים לסגנון העיצוב הכללי שלכם.   המעוצב בסגנון מודרני או כפרי הקפידו לבחור ריצוף שיכול להתאים עם כל צבע ריהוט שתבחרו.

לעוד פרטים על ריצוף לחצו כאן


למאמרים נוספים בנושא ריתוך נירוסטה: