עבודות אלומיניום הינן עבודות די נפוצות ואפילו חיוניות.
הן מבוצעות לקהל יעד פרטי וכמו כן לגופים תעשייתיים שונים. 

יש יתרונות רבים לעבודה עם אלומיניום, שכן הוא איננו מחליד וכמו כן הוא קל לעיבוד.
על כן, יש גם דרישה גבוהה לעבודות המיוצרות מהחומר הזה. כך למשל, ניתן לראות שעם אלומיניום, ניתן לייצר תריסים חשמליים, שאינם מחלידים, ניתנים לעיבוד וכמו כן אפשר לעצב אותם במגוון סגנונות.
מלבד תריסים חשמליים שכולנו מכירים, ניתן גם להשתמש באלומיניום על מנת לייצר חלונות, דלתות, חדרים שמורכבים מזכוכית בשילוב מסגרת אלומיניום, ניתן לצור תשתיות לקירות גבס, רהיטים לבית ואפילו מכשירים חשמליים. למעשה, רשימת האפשרויות היא בלתי נגמרת.

שילוט אלומיניום

בפסקה הקודמת, הזכרנו שניתן לייצר מאלומיניום כל דבר כמעט.
כך גם משתמשים באלומיניום לייצור שלטים על מנת לפרסם בתי עסק פרטיים וממשלתיים. 

אחד מסוגי השלטים הנפוצים הוא שלטי אלוקובונד. מדובר על חומר בעל שלוש שכבות, שההרכב שלו הוא מאלומיניום ופלסטיק.
שלטים כאלה ניתן להתקין על גבי קירות, דלתות וכרקעים לשלטים. שלטי אלוקובונד עמידים בכל תנאים מזג האוויר וכמו כן ניתן להשתמש בהם כשלטי פנים בתוך בניינים של משרדים. 

כך ניתן לראות שלטים כאלה בשימוש של בעלי מקצועות חופשיים כמו, רופאים, עורכי דין, סוכני ביטוח וכמו כן בשימוש של גופים ציבוריים כמו קופות החולים, משרדי ממשלה שונים וכמו כן גם אצל חברות הייטק וחברות תעשייתיות שונות.

עבודות אלומיניום - איכות ותקנים

כאשר מדובר על עבודות אלומיניום גדולות, רצוי מאוד שהן יעמדו בדרישות של התקנים האירופאיים והישראלים.
על פי התקן הישראלי, עבודות אלומיניום יהיו חייבות לעמוד בקריטריונים הללו: שמו של היצרן, סביבת הקורוזיה בהם רוצים לבצע את עבודת האלומיניום, הכינוי של החלון או הדלת וכו'. יש חשיבות רבה לעמידה בתנאי התקן של ישראל או של אירופה.

עבודות אלומיניום - אנשי מקצוע

אישורים - חשוב שתוודאו שיש לבעל המקצוע את כל האישורים הנדרשים לביצוע העבודה. אישורים אלו ניתנים לו על ידי מכון התקנים. אם הוא לא מחזיק באישורים כאלה, הרי שלא כדאי לכם לשכור את שירותיו.

סוג העבודה - כפי שהוזכר, יש סוגים רבים ושונים של עבודות אלומיניום. יש לא מעט בעלי מקצוע בתחום ועל כן, חשוב לבחור בכאלה שמתמחים בסוג כזה או אחר של עבודות אלומיניום. עליכם לבקש מבעל המקצוע לראות תיק עבודות או לדבר עם לקוחות אצלם הוא ביצע עבודות בעבר.

חיפוש - בתחום של עבודות האלומיניום, יש המון בעלי מקצוע. לפעמים זה נראה פשוט לבחור את בעל המקצוע המתאים, אך לא כך הדבר בפועל. על כן, חפשו המלצות על בעלי המקצוע. המלצות כאלה ניתן למצוא ברשתות החברתיות וכמו כן באתרים המדרגים בעלי מקצוע. כאשר הדירוג מבוסס על חוות דעת אמיתית של הלקוח. מעבר לכך, בדקו כמה שנות ניסיון יש לבעל המקצוע וכמו כן בדקו את האמינות והמוניטין שלו.

מחירים – חשוב מאוד שלא להתפתות לקחת את בעל המקצוע הראשון שבדקתם ונתן לכם הצעת מחיר אטרקטיבית. מדובר על שוק תחרותי מאוד. על כן, יש לערוך סקר שוק ולקבל הצעות מחיר מסודרות ממספר בעלי מקצוע. לאחר מכן, יש להשוות את המחירים ולשקלל גם את שאר הפרמטרים שהוזכרו לעיל שיש לבדוק. לאחר שסיימתם את הבדיקה וקיבלתם את התוצאות, אז תוכלו להחליט באיזה בעל מקצוע לבחור.

שורה תחתונה

אם אתם מעוניינים בעיצוב מיוחדים, הנותנים מראה יוקרתי, מומלץ מאוד לבחור בעבודות העשויות ממתכת כמו אלומיניום. בזכות התכונות של האלומיניום, ניתן לייצר מראה עיצובי גם בבית וגם בעסק.

אולי יעניין אותך גם: