בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בעיצוב הבית שלהם חומרי גלם כמו אלומיניום, נירוסטה, טיטניום, נחושת וברזל. מדלתות, דרך מעקות ועד פרופיל בלגי - כל המוצרים שתוכלו לקבל באמצעות ריתוך


הבית שלנו הוא מעין כרטיס הביקור שלנו. הוא חושף רבות על האישיות ועל אורח החיים שלנו. זו הסיבה שחשוב לבחור בעיצוב בית שיבטא את הסגנון הייחודי שלנו ויצליח להרשים את האורחים המבקרים אותו. 

רבים המעוניינים לעצב את הבית שלהם, פונים לבית מלאכה לשם יצירת מוצרים כמו דלתות, מעקות חלונות ופרזול. אנשי המקצוע המנוסים והוותקים בבית המלאכה, מייצרים את המוצרים באמצעות ריתוך - פעולה שבה מחברים שני גופי מתכת על ידי התכת חלק משני הגופים. ההתכה מתבצעת באמצעות קשת חשמלית, ריתוך נקודות (העברת זרם חשמלי), חיכוך, הפעלת לחץ וחימום בעזרת תנור, גז ולייזר.

לאחר החימום, החומר מתמצק מחדש ומתקבל המוצר המבוקש. ניתן לרתך מתכות שונות כמו אלומיניום, נירוסטה, טיטניום, נחושת וברזל, וכך לקבל מוצרים יפהפיים המוסיפים הוד והדר לבית. מעבר לסתטיות יוצאת הדופן והמרשימה, חומרים אלו נחשבים לחזקים ועמידים במיוחד בפני כל מזג אוויר, חלקם עמידים בפני מים ולחות ובשל תכונותיהם הגמישות ניתן לעצב אותם בקלות ולקבל כל מוצר שאתם חולמים עליו.



מהו ריתוך אלומיניום?


אלומיניום הוא אחד מהחומרים השימושיים ביותר בתעשיות שונות וביניהן גם בעיצוב הבית. הוא אינו מתחמצן בקלות, הוא גמיש מאוד כך שקל לעצב אותו, הוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר, ובשל צפיפות החומר הנמוכה שלו משקלו קל. ריתוך אלומיניום מאפשר לעצב מעקות, דלתות, חלונות, פרזול ופריטים שונים העשויים מאלומיניום כמו למשל פרופיל בלגי. ניתן לעצב פרופיל בלגי העשוי מאלומיניום כולו, או לעצב פרופיל בלגי ברזל המשלב אלומיניום ונחשב לקלאסי.



מהו ריתוך נירוסטה?

נירוסטה, המוכרת גם בשם פלדת אל חלד, היא חומר גלם המשמש ליצירת מגוון רחב של מוצרים. נירוסטה עמידה בפני מים ולחות, היא חזקה ביותר, אינה נשברת ואינה נשרטת בקלות. היא מעניקה מראה מבריק, קלה לתחזוקה וגמישה כך שניתן לעצב אותה בהתאם לרצונכם. באמצעות ריתוך נירוסטה ניתן לעצב בין היתר ריהוט, שולחנות, מעקות, מדפים וכיורים למטבח. יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב נירוסטה בעיצוב הבית וגם בעיצוב החלל חיצוני כמו הגינה, בגלל האיכויות של חומר גלם זה.



מהו פרופיל בלגי?

פרופיל בלגי הוא מעין מסגרת לדלתות, שערים, פרגולות וחלונות המעוצב בהתאמה אישית. קל מאוד לתחזק אותו, הוא עמיד ביותר בפני פגעי מזג האוויר וההתקנה שלו פשוטה מאוד ולא כרוכה ברעש, לכלוך ובלאגן. הוא קל להרכבה, נחשב לזול יחסית ואינו דורש זמן עבודה מורכב. הוא מעניק לחדרים תחושה גדולה ומוארת, ומכיוון שהוא שקוף הוא מאפשר לכם ליהנות כראוי מהנוף הנשקף אליכם מהחלון ומאור השמש החודר דרכו. מעבר לכך, תוכלו תמיד לשנות את העיצוב וגוון הצבע של הפרופיל הבלגי כאוות נפשכם. לפני שאתם רוכשים פרופיל בלגי, חשוב מאוד לבדוק המלצות על ספק הפרופיל ולהתייעץ עם אנשי מקצוע כמו רתכים שיוכלו לחוות דעה ולומר לכם עד כמה הפרופיל איכותי. בקשו להסתכל בעבודות קודמות של הספק כדי להתרשם מהעיצובים ולבחון עד כמה הם קולעים לטעם שלכם.



למאמרים נוספים בנושא: