לעבודות ריתוך נדרשת מקצועיות גבוהה וניסיון רב שדורש להציע לקוחות מגוון של שירותים איכותיים על פי הדרישה האישית והצורך של כל לקוח ולקוח. זוהי עבודה הדורשת מיומנות ודיוק עם התמחות בסוגי הריתוך שונים המתאימים לעבודות שונות הנעשות בעזרת חומרים שונים.

בין אם מדובר בעבודות מסגור או בניית קונסטרוקציה, עבודות ריתוך למפעלים ולתעשייה הכבדה, לתחום הבנייה או למגוון עבודות עבור לקוחות פרטיים – כמו למשל הנגשת הבית לאחד מבני המשפחה ועד בניית מטבח חיצוני בגינה שיעמוד בכל מזג האוויר לזמן ממושך.

תעשיה נוספת בא ריתוך הוא חלק בלתי נפרד היא תעשיית הטיס, בא נהוג להשתמש בטיטניום, הידוע כחזק מאוד אך קל יחסי - לבניה של חלקי מטוסים, מסוקים ואפילו לטילים.

בין אם אתם מתכננים לבנות מטוס או סתם רוצים מטבח חיצוני יפה לגינה (שיספק ללא ספק אירוח ברמה אחרת) הנה כמה הדגשים שתרצו לשים לב אליהם.

חשיבות  יצירת חלל לעבודת ריתוך שקטה ובטוחה

חלק בלתי נפרד מעבודות ריתוך הוא יצירת הרעש, ועל כן נדרשת עבודה לא רק בטיחותית אלא גם שקטה, שילוב של יכולות בידוד אקוסטי יחד עם עבודת הריתוך המקצועית אפשרי לחלוטין ואף מומלץ. העבודה כולה מתנהלת תוך כדי יצירת סביבה בטוחה ושקטה מרעשים כך שכל מהלך העבודה מתנהל לשביעות רצון הלקוחות שיכולים להמשיך כרגיל בשגרת העבודה שלהם או בסביבה שקטה גם בתוך הבית שלהם.

מה צריך לבדוק לפני הזמנת עבודת ריתוך?

על כן בכל היבט מקצועי, בטיחותי ולשם איכות חיים גבוהה אין להתפשר בעבודות ריתוך אלא לבחור בחברה מקצועית, ומנוסה בתחום. נושא הריתוך מתקדם מעת לעת ומציע אפשרויות מגוונות ומתקדמות יותר וכן מכשור מכני מתקדם כך שחשוב תמיד להיות עם היד על הדופק, אנו תמיד נרצה עבודה מקצועית שתחזיק לזמן ממושך, בהתחשב בעובדה שעבודות ריתוך נעשות המון פעמים בחללים ציבוריים ופתוחים.

עבודות ריתוך צריכות להתבצע בצורה המושלמת ביותר וברמה הגבוהה ביותר, ובייחוד בריתוך בחומר הנירוסטה, שמותאם במקרים רבים לאזורים ציבוריים או מחוץ לכיפת השמיים – מכיוון שהוא ידוע כחומר עמיד וחזק, היכול להחזיק מעמד לאורך זמן למרות שינויי מזג האוויר בסביבה פתוחה.

בנוסף, עבודות ריתוך היוצרות רעש רב כבר כוללות פתרונות בידוד רעשים שונות -  כך שכל עבודה תתבצע ביעילות ובשקט המרביים. אין צורך לסבול מרעשים בכל סביבת העבודה וכמובן אין ליצור נזק לסביבה שעלולה לסבול מרעשים אלו. כמובן, שימו לב שמעניקים לכם ייעוץ אישי בכל זמן, החל מהתכנון ועד לביצוע ובהתאם לתקני הפיקוח, המקצועיות והבטיחות המחמירים ביותר.

עבודות ריתוך והחומרים השונים:

בית המלאכה שלנו יוכל להציע עבורכם יעוץ מקדים וכן את כל הציוד המתקדם והמקצועי ביותר שנדרש לעבודות ריתוך, במגוון חומרים שונים המותאמים לסוג העבודה והסביבה, כגון:

  • ריתוך מיג או טיג
  • עבודות נירוסטה
  • עבודות אלומיניום
  • ריתוך תעופתי לכלי טייס, ריתוך טיטניום - מתכת חזקה ועמידה במיוחד המאופיינת במשקל נמוך ועמידות גבוהה בפני קורוזיה. במטוסים וחלליות נעשה שימוש נרחב בסגסוגות טיטניום.
  • הנגשת הבית לאחד מבין המשפחה על ידי מאחזי יד בחללים שונים בבית, צריך לקחת בחשבון את סוג המתכת בה נרצה להשתמש ולהתאימה לסוג העבודה ולחלל הכללי.

עבודות ריתוך כיום, משלבות גם את הפאן העיצובי, שילוב של חומרים שנחשבו פעם כחומרים לסביבה פתוחה כמו למשל, אבן, הפכו לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, ליצירת חמימות, כך שניתן לשלב נוחות ללא חשש בפגיעה בפאן העיצובי – אלא רק להחמיא לו.


למאמרים נוספים בנושא: