בכל מה שקשור לביצוע עבודות ריתוך חובה לבחור באנשי מקצוע מומחים שאכן יעשו את העבודה בצורה הכי מקצועית והכי טובה וזאת כדי שתתקבלנה התוצאות הבטוחות.

התוצרים המתקבלים מעבודות ריתוך נחשבות בטוחות ואמינות במיוחד וכדי שהם אכן יהיו כאלה, הרי שהן חייבות להיעשות באופן מושלם ומקצועי כאחד.

מהו תהליך הריתוך?

ריתוך זוהי הגדרה ליצירת קשר וחיבור בין שתי מתכות כאשר ביניהם ישנו קשר מטרולוגי. כלומר שזהו אותו חומר אותם מחברים ומתיכים זה לזה. את הריתוך מבצעים באמצעות חום גבוה מאוד שלרוב יעבור את האלף מעלות צלזיוס. אם מדובר במוצרים עשויים אלומיניום הרי שם הריתוך יהיה חייב להיות בחום נמוך יותר. הריתוך יהיה אפקטיבי החל מחום של 660 מעלות צלזיוס.

תהליך ההלחמה

ההלחמה יוצרת אף היא קשר בין שתי מתכות אך כאן לא חייב להיות קשר מטרולוגי בין שני המתכות. כלומר המתכות לא חייבות להיות מאותה משפחה.

כך למשל אין כל בעיה להלחים בין אלומיניום לבין ברזל או בין נירוסטה לאלומיניום, פליז לנירוסטה וכן הלאה.

את ההלחמה נהוג לבצע בעזרת ברנר מיוחד שזהו בעצם מבער שפועל בחום גבוה מאוד של עד אלף מעלות צלזיוס. כדי לקבל את החיבור בין שני החומרים נעשה שימוש בחומרים מקשרים שונים. כמו למשל הלחמה באמצעות כסף וכדומה.

מה נכלל במסגרת עבודות ריתוך?

הריתוך הוא באופן כללי עבודה הנעשית עם מתכות. כך אנחנו מרתכים את האלומיניום, מרתכים נירוסטה, מרתכים ברזל, מרתכים נחושת וגם טיטניום.

באלו מוצרים מדובר? אז כאן יש לנו כר רחב מאוד לפעולה. מוצרים רבים עשויים משלל סוגי המתכות הללו.

כך יש לנו את מעקות הנירוסטה, את מאחזי היד למדרגות העשויים נירוסטה, מאחזי יד לחדרי אמבטיה או מקלחונים עבור אנשים מוגבלים או קשישים, שערים מנירוסטה, גדרות ממתכות שונות, גרמי מדרגות עשויות מתכת, שלדים של אופניים וכן הלאה. כך גם יש את מוצרים השונים לבית, לעסק או לחצר העשויים אף הם מתכות מסוגים שונים כאשר לא פעם עולה צורך לרתך אותם במקרה של תקלות שונות.

עבודות ריתוך במוצרי נירוסטה

הנירוסטה משמשת רבות לייצור מגוון רחב של מוצרים.

אנחנו מבצעים עבודות ריתוך עם נירוסטה ברמות סטנדרט גבוהות במיוחד. יש לנו ציוד מתקדם במיוחד לצורך ריתוך טיג (TIG) או ריתוך מיג (MIG), המבטיחים תוצאות איכות עם רמות דיוק גבוהות מאוד.

אלומיניום

האלומיניום נמצא רבות בתעשייה בשל תכונותיו הייחודיות.

אנחנו במפעל מבצעים עבודות של הלחמת אלומיניום גם לתיקונים שונים של מוצרים שהתבלו או נפגמו וגם לייצור מוצרים חדשים. ישנה אפשרות של רתכות ניידת בבית הלקוח. אנחנו מציעים שירותי ריתוך טיג (TIG) לעבודות מדויקות ונקיות ללא סיגים וללא צורך בליטוש והשחזה אחרי הריתוך, כמו גם ריתוך מיג (MIG) לעבודות ריתוך של משטחי אלומיניום גדולים.

עבודות מסגרות

אצלנו תוכלו למצוא עבודות מסגרות מכל הסוגים ולכל המטרות. כמו התקנת סורגים, בנית שערים, מעקות וכן הלאה. הכול עם הקפדה על שירות מעולה ועבודה מקצועית, מדויקת ומה שהכי חשוב - בטיחותית.

לעיתים יהיה צורך גם בשירות נלווה שיקדים למעשה את העבודה של הריתוך וזהו ניסור רצפת בטון. הניסור צריך להיעשות באופן מקצועי כדי להבטיח תוצאות איכותיות וטובות, מקצועיות ובטוחות.

מובן שכך גם הריתוך אחר כך חייב יהיה להיעשות עם הכלים הנכונים ואנשי המקצוע המומחים לתחום.