המונח יצירת חלקי מתכת מעלה מיד קונוטציה של תעשייה ומפעלים, אך לא רבים יודעים כי עבודות מתכת יכולות להיות פתרון מעולה גם לאדם הפשוט. עיצובים שונים לבית כמו שערי כניסה, מעקות נירוסטה, שלד לכורסאות, מאחזי יד לנכים ואפילו שולחנות ופתרון לרכיבים מותאמים אישית שצריך לרכב, לאופנוע או לעבודה הם רק חלק מהדוגמאות שניתן ליצור. בעזרת חלקי מתכת שונים בהתאמה אישית אפשר להרכיב כמעט כל חפץ שאתם יכולים להעלות על דעתכם.

דוגמא נוספת לשימוש בחלקי מתכת מותאמים אישית היא במצבר רכב. מצבר הרכב מורכב משישה תאים. כל תא מכיל בתוכו לוחות העשויים רשת של עופרת בתוספת חומרים מקשים שמשתתפים בתגובה כימית עם חומרים נוספים היוצרים זרם חשמלי שמניע את הרכב. במידה ויש בעיה בלוחות המתכת שבמצבר ואין תחליפים במוסך, ניתן לעצב לוחות עופרת חדשים בהתאמה אישית ,לפי הצורך, על ידי ריתוך המתכת לכדי רשת חדשה. 

מדוע כדאי להשתמש בחלקי מתכת מותאמים אישית?

ייצור חלקי מתכת בהתאמה אישית הוא בעצם תהליך שכולל בתוכו חיתוך אלומיניום בלייזר ועוד מתכות שונות, עיצוב או יציקה של מתכות והפיכתן למוצר מוגמר על פי דרישות והוראות הלקוח. ההתאמה האישית מאפשרת יצירה של מוצרים ייחודיים שלא נמכרים בכל מקום וכאלה שמתאימים בדיוק לרצונו של הלקוח. במקרים רבים יצירת המוצר האישי תצרוך שימוש בכלים לא סטנדרטיים הנמצאים רק בעסקים מסוימים ומומחים בצורות בנייה, עיצוב וריתוך מתכות שלעיתים עוקפת את הידע של היצרנים הפשוטים. 

למה כדאי להזמין חלקי מתכת בהתאמה אישית

הזמנה של חלקי מתכת בהתאמה אישית תבטיח התאמה מדויקת של המוצר שאתם רוצים לתנאים הספציפיים שלכם. למשל, אם אתם רוצים להניח את המתכת באזור ימי שבו המליחות באוויר היא גבוהה, תוכלו להזמין ישירות מוצר שעשוי ממתכת העשויה פלדת אל חלד וכך להימנע מחיפוש מייאש ומטרטר אחר חנות שמוכרת בדיוק את סוג המתכת שאתם צריכים ואז לחפש מקום שיוכל לעצב את המוצר שלכם. בפנייה לבית עסק שמתמחה ביצירת חלקי מתכת אתם מקבלים הכל ביחד: גם חומרי גלם המתאימים לצרכים שלכם וגם תוכנית עבודה שמותאמת ישירות להכנת המוצר שלכם.

גם מפעלים וחברות גדולות יכולים להזמין מתכות וחלקי מתכות בהזמנה אישית. הדבר יאפשר להם להזמין כמויות גדולות של מוצרים מוכנים במהירות ובצורה אופטימלית לצורך שיש להם בעסק שלהם. כמו למשל, ייצור של קפיצי מתכת, ציפויי מתכת שונים למוצרים ישנים, מנדפים וכיורים למטבחים תעשייתיים ועוד.

כמו כן, ניתן לפנות לבתי עסק המציעים יצירת חלקי מתכת שונים גם לתיקוני מתכת. תיקונים שונים כוללים החלפה של חלקים ישנים, ריתוך אזורים בעייתיים ועוד. כך למשל אם יש לכם מוצר העשוי ממתכת שנשבר או שהוא כבר מאוד ישן ודורש שיפוץ, תוכלו לתקן אותו בעזרת ריתוך האזורים הפגומים או בהחלפה של החלקים הרלוונטיים  בבית העסק.

ישנה אפשרות להגיע אל בית העסק עם חומרי מתכת משלכם ורק לבקש ליצור את המוצר שאתם רוצים. אפשרות נוספת היא לתת לבית העסק לקנות בשבילכם את חומרי הגלם, דבר שיכול לאפשר הנחה בקנייה והבטחה שמדובר בחומרי גלם איכותיים.

לסיכום

 הזמנה של חלקי מתכת בהתאמה אישית מאפשרת גמישות גבוהה במיוחד ביצירת מוצר מאוד ספציפי לבקשת הלקוח. ישנו מגוון רחב של מתכות כמו אלומיניום, נירוסטה וברזל, איתן ניתן לעצב אינספור חפצים, החל מחלקי חילוף לתעשייה ועד כיסאות, שולחנות ואפילו רהיטים לבית ולחצר. תיקונים של מוצרי מתכת ישנים ובלויים ופעולות ריתוך מתכת שונות הן גם אפשריות והתהליך הוא מהיר ופשוט אל מול בית העסק המציע את השירות.

אולי יעניין אותך גם?