הפיגום הוא חלק בלתי נפרד מכל מה שקשור לעבודות בנייה. אלו חייבות להיעשות בצורה הכי בטוחה תוך הקפדה על כל התקנים ועל כל כללי הבטיחות.

בכל מה שקשור לתחום הזה של פיגומים חשוב להכיר את האפשרויות השונות הקיימות, את סוגי הפיגומים הקיימים ואת המרכיבים השונים שמהם מייצרים את הפיגומים.

כאשר תבחרו נכון את הפיגום, אתם תוכלו להיות בטוחים כי אכן תהליכי הבנייה ייעשו בצורה הכי יעילה, מהירה ובטוחה.

הסוג הנכון של הפיגום שלכם

מתוך כל האפשרויות הקיימות יש רמות בטיחות שונות, רמות איכות שונות ומגוון סוגים שונים של פיגומים כאשר לכל סוג של מבנה ולכל סדר גודל של פרויקט יהיה את הפיגום המתאים והנכון.

אז ברוב המקרים הפיגומים יהיו עשויים עץ. זה הדבר שכולנו מכירים ורואים כל הזמן באתרי הבנייה השונים. עם זאת, יש עוד חומרים שונים אשר בהם ניתן ליצור את הפיגום ולהרכיב את המבנה הראוי והרצוי אשר בעזרתו ניתן יהיה להגיע לתוצאות הרצויות.

הפיגום בעיקרו מורכב ממשטח אשר מעליו ומתחתיו יוצרים את הסולמות ואת המעברים כדי שאפשר יהיה לבצע את העבודה הנדרשת.

אז אם עד היום זה היה ברור שהפיגום חייב להיות עשוי עץ, הרי שהיום כבר יש עוד חומרים אשר בהם מייצרים את הפיגומים השונים ומהם בונים את המבנה בעזרתו אפשר יהיה ללוות את כל תהליכי הבנייה. האלומיניום הוא רק אחד מהם. בעזרת האלומיניום אפשר להגיע היום לתוצרים הרבה יותר חזקים וגם הרבה יותר בטיחותיים.

פיגומים ניידים

אפשר לבנות היום פיגומים אותם אפשר לנייד בין החלקים השונים של הפרויקט כאשר במהלך הביצוע לא יהיה צורך לבנות אינספור פיגומים. אפשר יהיה להסתפק בפיגום אחד אותו יעבירו ממקום למקום בפרויקט שהולך ונבנה.

אך האמת היא שפיגום כזה הוא לא תמיד מומלץ. מדובר בפיגום שהוא פחות יציב וגם פחות חזק והוא גם לא יתאים לכל גובה של עבודה. עם זאת, במקומות אשר בהם אפשר אין צורך בפיגום גבוה במיוחד או בפיגום מי יודע מה חזק, אפשר יהיה בהחלט להסתפק בפיגום הנייד. מה שיקצר במידה משמעותית את כל תהליכי העבודה ואף יחסכו בעלויות בסופו של דבר.

פיגום נייד להשכרה

כיום אפשר לחסוך את בניית הפיגומים בתהליכי הבנייה כאשר ישנה אפשרות ללכת על פיגום נייד להשכרה.

ברגע שאתם בוחרים ללכת על פיגומים ניידים להשכרה, אתם למעשה יכולים ליהנות מכך שתהליכי הבנייה יוכלו להתנהל במהירות רבה בלי שיהיה עליכם להשקיע בכל ההיערכות הקשורה בהקמת הפיגומים. באופן כזה אתם תוכלו להבטיח לעצמכם ולכל העובדים וסביבת העבודה כי הכול יתנהל באופן מהיר ויעיל, עם הקפדה על כל כללי הבטיחות ועל כל מה שיקרה שם בסופו של דבר בפועל.

מוזילים עלויות

כולנו יודעים שבנייה זה סיפור יקר. כל חומר גלם עולה הון שלא לדבר על הביצוע שהוא גם כן יקר מאוד. ברור שישנה מגמה להוזיל עלויות ולחפש עד כמה שאפשר לחסוך.

האפשרות הזו של פיגומים ניידים להשכרה, היא אפשרות שחוסכת בעלויות כאשר אפשר בפיגום אחד או מספר נמוך של פיגומים לבצע עבודות בחלקים רבים של הפרויקט.

שווה בהחלט לשנות כיוון לשימוש בפיגומים מושכרים וליהנות מחיסכון.

חוסכים זמן

השימוש בפיגומים הניידים חוסכים זמן עבודה שהוא גם כן מצרך יקר באתרי בנייה. הפיגום הנייד יכול לעבוד מצד לצד בכל חלק בפרויקט. וכשבפיגומים הם מאלומיניום הרי שמדובר בערך מוסף של פיגום חזק ואיכותי שיוכל לעמוד בכל הטלטלות הללו.

אולי יעניין אותך גם?