אלומיניום, חמרן בעברית, הוא מתכת רקיעה בגוון כסוף, זהו יסוד כימי מתכתי שמספרו האטומי 13, ואלומיניום הוא השכיח ביותר בקרום כדור הארץ מבין סוגי המתכות המשמשות בתעשייה. לאלומיניום יש תכונות ייחודיות, היסוד הכימי המתכתי מצטיין בעמידותו בפני חמצון וקורוזיה, הוא חזק וצפיפותו נמוכה, לכן ניתן לייצר ממנו מגוון רחב של מוצרים במשקל קל, לרבות התקנים ואמצעים למיגון ולשמירה על ביטחון הבית או העסק.

התכונות הייחודיות והעמידות המעולה של אלומיניום הפכו את חומר הגלם כחומר המועדף לייצור מוצרים עמידים בפני קורוזיה. יש מגוון רחב של שימושים באלומיניום, ובתחום המיגון והביטחון לבית ולעסק משתמשים באלומיניום כחומר עיקרי לייצור סורגים, שערים, דלתות, מסגות ותריסים.

מהם היתרונות של התקני אלומיניום לשמירה על ביטחון הבית והעסק?

אלומיניום הוא חומר גלם מתכתי נפוץ וזול יחסית, אפשר למחזר אלומיניום לכן זהו חומר "ירוק" וידידותית לסביבה, קל לעבוד עם החומר, נוח לכופף אותו ולעבד אותו למוצרים המתאימים לשימושים שונים, כולל אמצעי מיגון ואבטחה, ואלומיניום הוא חומר חזק מאוד ובעל עמידות יוצאת דופן בפני שיתוך (קורוזיה).

התכונות המיוחדות ועמידות האלומיניום הפכו אותו לחומר גלם מועדף במגוון תעשיות, בין היתר בתעשיית הבנייה, הרכב, כלי התעופה, המיגון, כלי השיט, המזון (כלי בישול, תבניות וכו') ועוד.

(למידע נוסף על עבודות אלומיניום לחצו כאן)

כדאי לדעת כי אלומיניום נחשב למתכת רכה וחסרת תכונות מגנטיות, החומר מוליך היטב חשמל וחום, וכדי להפוך את המתכת לעמידה ולשימושית משתמשים בדרך כלל בסגסוגת אלומיניום המשולבת בחומרים אחרים כמו מגנזיום, סיליקון, אבץ נחושת וכו'. קל לייצר מאלומיניום מוצרים חזקים, עמידים וקלי משקל כמו עמודים, מוטות, קורות, פרופילים, חלונות, שערים, דלתות, צינורות, חיפויים למבנים ולקירות, כלי בישול, חלקי מנוע, תכשיטים ועוד.

(לעוד מידע על ריתוך אלומיניום לחצו כאן)

ייצור והתקנת אמצעי מיגון לעסק מאלומיניום

כאמור, יש שימוש רב באלומיניום לצורך ייצור מוצרי מיגון ואבטחה לעסקים ולבתים פרטיים. אם בעבר היו מייצרים את מוצרי המיגון מברזל, כיום המגמה היא לייצר את המוצרים השונים מאלומיניום בגלל העמידות הגבוהה בפני קורוזיה ופגעי מזג האוויר, וגם בגלל נוחות העבודה ומחיר חומר הגלם. בין היתר, מייצרים שערי גלילה מאלומיניום חזק ועמיד, את השערים מתכננים בהתאם לגודל הפתח וצרכי המיגון והאבטחה של הלקוח. ניתן לצבוע את השער בתנור בגוון לבחירת הלקוח, ומומלץ להתקין את השער על ידי צוות של מתקינים מנוסים מבית המלאכה ממנו מזמינים את השער לעסק.

שערי הגלילה מאלומיניום מהווים אמצעי מיגון יעיל ואפקטיבי לכל בתי העסק, השער מוכר גם על ידי חברות הביטוח וניתן לקבל הנחה בעלות הביטוח לעסק. עם זאת, יש הרבה חאפרים בענף לכן כדאי להזמין את שערי הגלילה מאלומיניום רק מחברה המתמחה בייצור ובהתקנת שערים, סורגים ודלתות גלילה לעסקים.

הפתרון המומלץ למיגון העסק- שער גלילה חשמלי מאלומיניום

בעבר הלא רחוק היה נהוג להתקין שערים מברזל עם מנגנון פתיחה ידני, אך בגלל המשקל הרב והקורוזיה המתפתחת תוך זמן קצר, היצרנים ממליצים כיום על שערים ואמצעי מיגון נוספים לעסק מאלומיניום. שער חשמלי מאלומיניום עמיד לאורך שנים, אין צורך בתחזוקה מיוחדת למעט ניקיון שוטף, והשער קל יחסית, וניתן לשלוט בו באמצעות שלט רחוק, אפליקציה בסמארטפון או מתג חשמלי.


אולי יעניין אותך גם: