כדאי לשלב אלמנטים שונים כאשר מייצרים משטחי עבודה למטבח

משטח העבודה במטבח, העשוי לרוב שיש, הוא בעל חשיבות עליונה לבריאותם של בני הבית, וליעילות העבודה. כאשר מנסים לבחור משטחי עבודה למטבח, כדאי מאוד לבחור בכאלו עם הנדסת אנוש נבונה. הנדסת אנוש נכונה תאפשר לכם להוציא את מקסימום התועלת מהמטבח שלכם, ולמזער את הסיכוי לפציעות בעת העבודה, ולעיכובים.

דוגמאות להנדסת אנוש נכונה יהיו גובה ראוי של השיש, שילוב של מעמד בטוח לסכינים הרחק מהישג ידם של ילדים, שליפת סירים נוחה ועוד. כאשר מנסים לעצב שיש למטבח, כדאי מאוד לנסות לשלב בו אלמנטים מחומרים נוספים. אלמנטים אלו יכולים לכלול מוט תלייה אופקי, משטחי נירוסטה למטבחים תעשייתיים ועוד.

היתרון של נירוסטה על פני מתכות אחרות 

כאשר בוחרים מתכת לשילוב במטבח שלכם, אין כמו הנירוסטה. נירוסטה נתפשת בציבור הישראלי כמתכת ייחודית, אך למעשה מדובר פשוט בפלדת אל חלד, המכילה ריכוזיים של מתכות אחרות. היתרונות של נירוסטה בשילוב במטבחים הם רבים, וכוללים בין השאר:

  • עמידות לנוזלים: הנירוסטה איננה מחלידה, ולכן היא אידיאלית לשילוב במטבחים, בהם מים ונוזלים נשפכים לכל עבר. העמידות בפני נוזלים, מבטיחה שהמטבח שלכם ישמש אתכם שנים רבות, וישמור על צורתו המקורית לאורך זמן. נירוסטה עשויה להחליד רק במקרים חריגים מאוד. עבודות ריתוך נירוסטה שנעשו שלא כהלכה למשל, יכולות לגרום למעבר של החלודה מהריתוך העשוי ברזל, אל שולי שיש המטבח שלכם, לכן חשוב לבחור בבעלי מקצוע איכותיים לשילוב נירוסטה במטבח.

  • גמישות עיצובית: הגמישות של הנירוסטה היא אחת מהמעלות הגדולות ביותר שלה. בשונה ממתכות אחרות שאינן מחלידות, כמו אלומיניום, ניתן לרתך את הנירוסטה, לייצר אותה במגוון עצום של צורות, ולמעשה לעשות איתה כל מה שתרצו, על פי מיומנותו של בעל המקצוע שהזמנתם. הגמישות העיצובית של הנירוסטה, מאפשרת לכם לייצר את מטבח חלומותיכם, בלי שום מגבלה.

  • מחיר: למרות שמחירה של הנירוסטה הוא יקר משל פלדה רגילה, הוא עדיין זול ומשתלם מאוד. השילוב של מחיר נמוך עם עמידות ארוכת שנים ומראה חדשני ומודרני, הופכים את הבחירה בנירוסטה עבור שיש למטבח לכדאית במיוחד.

 מטבח איכותי יתרום לבריאות בני הבית 

לעיתים, יש נטייה לנסות לבנות מטבח אך ורק על פי המראה החיצוני, בלי התחשבות כלל בעובדה שמדובר באזור עבודה לכל דבר ועניין. גם אם אתם אוהבים מאוד לבשל ולעבוד במטבח, אתם תעדיפו שהזמן שתשקיעו ילך לכיוון שיפור הפרודוקטיביות שלכם, ולא יתבזבז עקב הנדסת אנוש לא נכונה. בחירה במטבח המשלב נירוסטה, מבטיחה לכם משטח עבודה שלא יאכזב אתכם לעולם. בנוסף, הנירוסטה היא חומר קשיח, וכמעט בלתי ניתן לשחיקה, מה שממזער את הגומות בשיש, ומונע הצטברות מזהמים שונים. הנירוסטה לכן היא בחירה נהדרת למטבח בריא ולבישול איכותי לכל בני הבית.

אולי יעניין אותך גם: